Digital markedsføring

DigiM er en temablogg om digital markedsføring og er oppprettet som en del av studieløpet i faget BED-2049, Digital Markedsføring på UIT.

Formålet til bloggen er å ha en plattform hvor vi kan dele relevant fagstoff og innsikt i hvordan bedrifter og privatpersoner bør gå frem for å markedsføre seg i det økende digitaliserte markedet.

Gjennom denne perioden vil vi skrive tre relevante blogginnlegg som omhandler digital markedsføring og nyttige verktøy for å lykkes med dette.

Vi ønsker å bruke bloggen som en mulighet til å lære om hvordan man kan bruke en blogg som digital plattform, samt også om hvordan man kan bruke andre sosiale medier til å lykkes med digital markedsføring.

Bidragsytere: Mathilde Hansen Fjeldavli og Sebastian H. Henriksen

Placeholder Image

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s